Типове окачване на колите

Научете всичко за плюсовете и минусите на различните видове окачване за колата е по-рентабилно и по-добро.
Спорът относно системите за окачване често се накланя в полза на едните или на другите. Винтовото окачване е нещо, за което все повече говорят голяма част от тунингованите автомобили от типа „направи си сам в гаража“ или пред блока. Те обикновено, разбира се са с мега готини гуми и големи лети джанти като за начало. Тази иновативна високотехнологична система на окачване се ражда на състезателните писти и придобива популярност с течение на времето като в днешни дни всеки шофьор може да се радва на иновативни инженерни ъпгрейди. Всичко това прави именно състезателните автомобили толкова готини и яки - яките гуми и яките алуминиеви джанти са неизменна част от това.
Ето някои от добрите и лошите страни на този вид окачване нза коли:

Предимства на този тип окачване за гумите и джантите

  • По-добро управление

Някои от шофьорите споделят, че усещат по-добро управление с този тип окачване, както за гумите, така и за джантите, за разлика от класическите производствени системи за окачване. Поставянето на различно окачване спомага за по-доброто управление при завиване.

  • Удобна регулируемост

Шофьорите харесват това, че тези персонализирани системи за окачване на автомобила са изключително регулируеми. Това е супер за всеки шофьор, който иска спортна визия и усещане в колата си, освен широкопрофилни гуми и лети джанти. Възможността да регулирате окачването на автомобила си както си искате си е голям плюс.

  • Цялостна визия

Ако приятелите ви видят с тунингованото окачване, широките гуми и яките джанти,  това 100% ще ви донесе поне някои точки.  

Минуси на този тип окачване за гумите и джантите

  • Твърда возия

Повечето шофьори казват, че колите им с този вид окачване возят твърдо и дискомфортно. В повечето случаи това се дължи на ниското качество на окачването, което са избрали, а не на гумите и джантите. Купуването на по-евтино окачване реално  влошава качеството на возене и най-вече безопасността както за вас, така и за всички участници в движението по пътищата.

  • Възможен провал

Както вече ви казахме, евтиното оказване може да прецака всичко. Прочетете повече за различни видове окачване, преди да изберете кое да вземе, за да действате на сигурно и да не попадате в рисковани ситуации на пътя.

  • Настройки и поставяне на окачването

Има определени място под колата ви, а някои шофьори монтират окачване взимайки лоши решения за позиционирането му спрямо гумите и джантите. Така части от окачването могат да се допират до стабилизатора, да се замотават в различни кабели и  антиблокиращи спирачки или дори да влязат в пряк контакт с яките ви гуми, съсипвайки страничната им стена. Това са изключително сериозни щети и трябва да обмислите добре зона за монтаж.

Листови пружини за окачване

Окачването с помощта на листови пружини е много по-проста система, защото оста на автомобила всъщност окачва пружината. Именно затова те са много по-здрави, със значително по-високи възможности за натоварване. Освен това те са значително по-евтини, което ги прави и по-масови. Има и недостатъци на листовото пружинно окачване, разбира се и това е, че те са много по-малко регулируеми и това, че са фиксирани около шасито на автомобила или камиона предразполага към много по-ограничено движение.  

Етикети:

снимка: teacher.bg снимка: teacher.bg снимка: teacher.bg
Типове окачване на колите
27.02.2023 | 16:49
1062
снимка: teacher.bg

Научете всичко за плюсовете и минусите на различните видове окачване за колата е по-рентабилно и по-добро.
Спорът относно системите за окачване често се накланя в полза на едните или на другите. Винтовото окачване е нещо, за което все повече говорят голяма част от тунингованите автомобили от типа „направи си сам в гаража“ или пред блока. Те обикновено, разбира се са с мега готини гуми и големи лети джанти като за начало. Тази иновативна високотехнологична система на окачване се ражда на състезателните писти и придобива популярност с течение на времето като в днешни дни всеки шофьор може да се радва на иновативни инженерни ъпгрейди. Всичко това прави именно състезателните автомобили толкова готини и яки - яките гуми и яките алуминиеви джанти са неизменна част от това.
Ето някои от добрите и лошите страни на този вид окачване нза коли:

Предимства на този тип окачване за гумите и джантите

  • По-добро управление

Някои от шофьорите споделят, че усещат по-добро управление с този тип окачване, както за гумите, така и за джантите, за разлика от класическите производствени системи за окачване. Поставянето на различно окачване спомага за по-доброто управление при завиване.

  • Удобна регулируемост

Шофьорите харесват това, че тези персонализирани системи за окачване на автомобила са изключително регулируеми. Това е супер за всеки шофьор, който иска спортна визия и усещане в колата си, освен широкопрофилни гуми и лети джанти. Възможността да регулирате окачването на автомобила си както си искате си е голям плюс.

  • Цялостна визия

Ако приятелите ви видят с тунингованото окачване, широките гуми и яките джанти,  това 100% ще ви донесе поне някои точки.  

Минуси на този тип окачване за гумите и джантите

  • Твърда возия

Повечето шофьори казват, че колите им с този вид окачване возят твърдо и дискомфортно. В повечето случаи това се дължи на ниското качество на окачването, което са избрали, а не на гумите и джантите. Купуването на по-евтино окачване реално  влошава качеството на возене и най-вече безопасността както за вас, така и за всички участници в движението по пътищата.

  • Възможен провал

Както вече ви казахме, евтиното оказване може да прецака всичко. Прочетете повече за различни видове окачване, преди да изберете кое да вземе, за да действате на сигурно и да не попадате в рисковани ситуации на пътя.

  • Настройки и поставяне на окачването

Има определени място под колата ви, а някои шофьори монтират окачване взимайки лоши решения за позиционирането му спрямо гумите и джантите. Така части от окачването могат да се допират до стабилизатора, да се замотават в различни кабели и  антиблокиращи спирачки или дори да влязат в пряк контакт с яките ви гуми, съсипвайки страничната им стена. Това са изключително сериозни щети и трябва да обмислите добре зона за монтаж.

Листови пружини за окачване

Окачването с помощта на листови пружини е много по-проста система, защото оста на автомобила всъщност окачва пружината. Именно затова те са много по-здрави, със значително по-високи възможности за натоварване. Освен това те са значително по-евтини, което ги прави и по-масови. Има и недостатъци на листовото пружинно окачване, разбира се и това е, че те са много по-малко регулируеми и това, че са фиксирани около шасито на автомобила или камиона предразполага към много по-ограничено движение.  






Последни новини
Инж. Недко Кулевски е новият кмет на Рудозем
„Запей от сърце да тропнем ний хорце”-един замислен ,организиран и реализиран проект от НЧ”Нов живот1948-с.Чепинци”
Добро представяне на чепинските хокеисти на турнир в Неделино
В читалището в Чепинци продължават да работят
Иновативна визия и подход демонстрира кандидатът за кмет на Чепинци Риза Брахимбашев на откриването на своята предизборна кампания
ГРАНДИОЗНО ТЪРЖЕСТВО ПО СЛУЧАЙ ПЪРВИЯ ПРОЧИТ НА КОРАНА СЕ ПРОВЕДЕ В РУДОЗЕМ
Кандидатът за кмет на с. Чепинци Риза Брахимбашев открива своята кампания на 30-ти септември
На 23 септември ще се проведе тържество Хатим в Рудозем
СЕДМИЦА НА ПОЖАРНАТА БЕЗОПАСНОСТ 11 – 17 СЕПТЕМВРИ 2023Г
"СКХТ" Чепинци'' беше домакин на турнир от календара на Българска федерация по хокей на трева