Консорциум от 4 фирми ще гради ГКПП Рудозем – Ксанти с малко над 14,2 млн. лв.

Консорциум „Партньори – Ксанти“, състоящо се от 4-те фирми „Копекс и Ко“ ЕООД, „Агробилд“ ЕООД, „Ленд Ко“ ООД и „СК – Варна 2007“ ЕООД, ще изпълни строителството на ГКПП Рудозем – Ксанти, става ясно от публикуваното решение на областния управител на Смолян Недялко Славов днес, съобщава Actualno.com. Офертата на обединението е на стойност 14 234 563 лв. без ДДС при обявена прогнозна стойност 14,5 млн. лв. Срокът за изпълнение е точно една година – 365 календарни дни. На второ място е „Галчев инженеринг“ ЕООД. Неговата оферта е била за 14 398 401 лв. Отстранени от участие са другите двама участника. „ИСА 2000“ ЕООД не е довършила процедурата, защото не е удостоверила, че за последната приключила финансова година има коефициент на обща ликвидност, който да е равен или по-голям от 1,5. Консорциумът „АПП Рудозем – Ксанти 2018“ е отстранен, защото не е удостоверил, че разполага с част от изискуемите от възложителя технически лица. Освен сградата и комуникации за бъдещия Граничен контролно-пропускателен пункт към Гърция, който ще е на наша територия, трябва да се изгради и подходен път. Неговата дължина е около 800 метра. Той е продължение на републиканския второкласен път II-86. Ще е с три ленти за движение – две по 3,50 метра, една по 3 метра и два банкета по 1.50 метра. В зоната на ГКПП ще се оформят и благоустроят две площадки. Ще се изградят три административни сгради, две контролни кабини, площадка за мобилен рентген, обществени тоалетни, здравен контрол, хале за щателна митническа проверка, навес с метална покривна конструкция и осова автомобилна везна за обслужване на ГКПП. Ще се изградят три отделни пътни трасета с по четири самостоятелни ленти за движение. Фирмите в спечелилия консорциум са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи в изискуемата от възложителя категория. Ангажимент на „СК – Варна 2007“ е високото строителство, включващо доставка и монтаж на метални конструкции, ламарина и армировка, без транспортна инфраструктура. Те са извършили пълно строителство на магазин „Практикер“ във Варна. Транспортната инфраструктура е ангажимент на съдружниците „Копекс и Ко“ и „БГ Ленд Ко“, които имат редица изпълнени пътни проекти. Най-сериозните ангажименти на „Агробилд“ в последните години са транспорт и полагане на асфалтови смеси, в това число и на АМ „Струма“ и АМ „Марица“. Процедурата за избор на изпълнител на стратегическия за Смолянска област обект стартира през май месец миналата година. Припомняме, че тя беше блокирана за известно време с жалба от продавач на коли, мотори и мотопеди – „Р и Д Ауто – Строй“ на дупничанина Цанко Михайлов. Решението на КЗК бе, че процедурата, обявена от областния управител на Смолян, е законосъобразна. Антимонополната комисия не допусна и временната мярка „спиране на процедурата“. ВАС се произнесе, че правилно е отхвърлена мярката. Впоследствие бе подадена жалбата до Върховния административен съд и по същество, но тя бе оставена без разглеждане, тъй като жалбоподателят не си бе платил таксата за делото. 

Етикети:

снимка: teacher.bg снимка: teacher.bg снимка: teacher.bg
Консорциум от 4 фирми ще гради ГКПП Рудозем – Ксанти с малко над 14,2 млн. лв.
28.03.2019 | 21:42
3774
снимка: teacher.bg

Консорциум „Партньори – Ксанти“, състоящо се от 4-те фирми „Копекс и Ко“ ЕООД, „Агробилд“ ЕООД, „Ленд Ко“ ООД и „СК – Варна 2007“ ЕООД, ще изпълни строителството на ГКПП Рудозем – Ксанти, става ясно от публикуваното решение на областния управител на Смолян Недялко Славов днес, съобщава Actualno.com. Офертата на обединението е на стойност 14 234 563 лв. без ДДС при обявена прогнозна стойност 14,5 млн. лв. Срокът за изпълнение е точно една година – 365 календарни дни. На второ място е „Галчев инженеринг“ ЕООД. Неговата оферта е била за 14 398 401 лв. Отстранени от участие са другите двама участника. „ИСА 2000“ ЕООД не е довършила процедурата, защото не е удостоверила, че за последната приключила финансова година има коефициент на обща ликвидност, който да е равен или по-голям от 1,5. Консорциумът „АПП Рудозем – Ксанти 2018“ е отстранен, защото не е удостоверил, че разполага с част от изискуемите от възложителя технически лица. Освен сградата и комуникации за бъдещия Граничен контролно-пропускателен пункт към Гърция, който ще е на наша територия, трябва да се изгради и подходен път. Неговата дължина е около 800 метра. Той е продължение на републиканския второкласен път II-86. Ще е с три ленти за движение – две по 3,50 метра, една по 3 метра и два банкета по 1.50 метра. В зоната на ГКПП ще се оформят и благоустроят две площадки. Ще се изградят три административни сгради, две контролни кабини, площадка за мобилен рентген, обществени тоалетни, здравен контрол, хале за щателна митническа проверка, навес с метална покривна конструкция и осова автомобилна везна за обслужване на ГКПП. Ще се изградят три отделни пътни трасета с по четири самостоятелни ленти за движение. Фирмите в спечелилия консорциум са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи в изискуемата от възложителя категория. Ангажимент на „СК – Варна 2007“ е високото строителство, включващо доставка и монтаж на метални конструкции, ламарина и армировка, без транспортна инфраструктура. Те са извършили пълно строителство на магазин „Практикер“ във Варна. Транспортната инфраструктура е ангажимент на съдружниците „Копекс и Ко“ и „БГ Ленд Ко“, които имат редица изпълнени пътни проекти. Най-сериозните ангажименти на „Агробилд“ в последните години са транспорт и полагане на асфалтови смеси, в това число и на АМ „Струма“ и АМ „Марица“. Процедурата за избор на изпълнител на стратегическия за Смолянска област обект стартира през май месец миналата година. Припомняме, че тя беше блокирана за известно време с жалба от продавач на коли, мотори и мотопеди – „Р и Д Ауто – Строй“ на дупничанина Цанко Михайлов. Решението на КЗК бе, че процедурата, обявена от областния управител на Смолян, е законосъобразна. Антимонополната комисия не допусна и временната мярка „спиране на процедурата“. ВАС се произнесе, че правилно е отхвърлена мярката. Впоследствие бе подадена жалбата до Върховния административен съд и по същество, но тя бе оставена без разглеждане, тъй като жалбоподателят не си бе платил таксата за делото. 

©actualno.com





Последни новини
Наше момче игра на Европейско първенство
От АПИ планират ремонт на пътя от Рудозем до границата
Моторни масла: Любопитни факти
Оригинални турски килими - тенденции в дизайна
Най-мощните къртачи за ремонт
Мокасини на платформа - Класика с модерен привкус
Хокейният клуб в Чепинци - една приказка с тъжен край
Чепинските хокеисти участваха в турнира в село Баните
Как да изберете детски маратонки за момче за ежедневно носене?
БЕЗценна книга за историята на Чепинци излезе след 20-годишни проучвания