Обявиха свободни работни места в общинската структура

Във връзка с изпълнение на проект „Център за предоставяне на социални услуги в домашна среда - Рудозем“, финансиран по ОП „Развитие на човешките ресурси“, процедура на директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М9OP001-2.002 „Независим живот” по договор BG05М9OP001 – 2.002-0107- С0001, кмета на община Рудозем обявява административен подбор на персонал за центъра. Свободните работни места са две, а кандидатстването ще се извършва за позициите управител на центъра, който ще изпълнява и функцията на счетоводител и социален работник. С одобрените кандидати ще се сключва трудов договор за период от 20 месеца, като те трябва да започнат работа от 01.02.2016 г. Възнаграждението по трудовия договор ще се осигурява по проект „Център за предоставяне на социални услуги в домашна среда - Рудозем“ съфинансиран със средства от Европейски социален фонд.
Всеки, който проявява интерес може да открие пълния набор от документи на интернет страницата на общината. Документите ще се приемат всеки делничен ден от 07:00 до 08:00, от 12:00 до 13:00 и от 17:00 до 19:00 часа в стая номер 42, етаж 3 в сградата на Общинска администрация - Рудозем. Срокът за подаване на документи е от 10.12.2015г. до 18.12.2015г. (включително). Подборът на кандидатите ще се осъществи по документи и чрез провеждане на интервю, като списъка на допуснатите до интервю кандидати ще бъде публикуван на сайта на общината и на таблото на Бюро по труда - Рудозем до 08.01.2016г. Интервютата с одобрените по документи кандидати ще се проведат на 14-ти и 15-ти януари 2016-та година, а крайните резултати ще бъдат обявени до 25.01.2016г. на интернет страницата на Общинска администрация - Рудозем и на информационното табло в сградата на Община Рудозем.